Reklamní kampaně na Facebooku:
Na Facebooku můžeme realizovat mnohé marketingové strategie a lze zde pracovat s velkou řadou formátů. Nejčastěji ale řešíme zejména přivedení relevantní návštěvnosti = nízká cena za proklik relevantního uživatele => nízká cena za provedení objednávky, poptávky, kontaktu.
Proč? Protože pohledem této praktické metriky patří Facebook při správném nastavení mezi nejvýkonnější reklamní formáty internetového marketingu. Pro eshopy tvoříme produktové kampaně na Facebooku. Vytváříme zrcadlové eshopy na facebooku a staráme se o příspěvky.
Co je třeba udělat pro inzerci na Facebooku?
- V první řadě je třeba mít vytvořenou firemní stránku společnosti/eshopu/inzerovaného produktu či služby.
- Dále je třeba být registrovaný do tzv. Bussiness manageru (BM). V rámci BM můžete editovat vlastní firemní stránku, spravovat produkty ve vašem feedu a spoustu dalších věcí.
- Vytvořit si v BM účet pro Správce reklam.
- Dát nám svolení svolení inzerovat jménem vaší stránky a spravovat Správce reklam.
- Prokliky se odečítají z kreditu, který si nabíjí sám klient a má tak kontrolu nad svými investicemi – čerpání kreditu je vždy domluveno předem. Většinou v podobě max. denního rozpočtu.
Správa obsahuje pravidelnou týdenní aktualizaci a měsíční reporting statistik. Cílem kampaně je dosáhnout stanovených cílů (přivedení počtu relevantních uživatelů, cena za konverzi, odeslaný formulář, atp.)
Založení zahrnuje nejen samotnou tvorbu reklamy, ale také zjišťovací komunikaci před spuštěním kampaně, případnou práci grafika, úpravu podkladů, copywrighting, atp.
Pro eshopy nabízíme službu vytvoření a správy produktového feedu. Eshopy mají možnost vytvořit si zdrcadlový eshop na facebooku, který se dá vhodně marketingově využít. Správa feedu a eshopu na Facebooku je stanovena individuálně dle počtu položek.